close

03/21/2011 

《3096天》娜塔莎 坎普許

他撰寫著自己的故事,從第一個字深深被帶進他的世界難以逃脫,只會一看再看探究他的一切,

 

想要知道長達八年的生活到底是怎麼走過來的....

 

邊看邊聽Adele,是不是很對TONE

I've been walking in the same way as I did  
我用和從前一樣的方式行走  
Missing out the cracks in the pavement 
遺漏了人行道上得裂縫 
And tutting my heel and strutting my feet 
鞋跟發出碰撞聲,我大搖大擺地走 
Is there anything I can do for you dear? 
有什麼我可以為你做的嗎,親愛的? 
Is there anyone I could call?” 
有誰我可以打電話給他嗎? ” 
No and thank you, please Madam. 
不用了,謝謝你,夫人。 
I ain't lost, just wandering” 
我沒有迷路,我只是在散步。 ” 
Round my hometown 
圍繞著我的故鄉 
Memories are fresh 
新鮮的回憶撲面而來 
Round my hometown 
圍繞著我的故鄉 
Ooh the people I've met 
oh
我遇到的人 
Are the wonders of my world 
是我生命中的奇蹟
Are the wonders of my world 
是我生命中的奇蹟 
Are the wonders of this world 
是我生命中的奇蹟 
Are the wonders of my world 
是我生命中的奇蹟 
I like it in the city 
我愛這城市的一切 
when the air is so thick and opaque 
在這裡空氣那麼濃那麼厚重 
I love to see everybody 
我喜歡見著每一個人 
in short skirts, shorts and shades 
穿著短裙,短褲,在樹蔭下 
I like it in the city when two worlds collide 
我愛這城市當兩個世界相抵觸 
You get the people and the government 
你獲得了人民和政府 
Everybody taking different sides 
每個人都有不同的立場 
Shows that we ain't gonna stand ***** 
顯示出我們不准備忍受欺騙 
Shows that we are united 
顯示出我們是團結的 
Shows that we ain't gonna take it 
顯示出我們不准備忍受 
Shows that we ain't gonna stand ***** 
顯示出我們不准備忍受欺騙 
Shows that we are united 
顯示出我們是團結的 
Round my hometown 
圍繞著我的故鄉 
Memories are fresh 
新鮮的回憶撲面而來 
Round my hometown 
圍繞著我的故鄉 
Ooh the people I've met 
oh
我遇到的人 
Are the wonders of my world 
是我生命中的奇蹟 
Are the wonders of my world 
是我生命中的奇蹟 
Are the wonders of this world 
 
是我生命中的奇蹟 
Are the wonders of my world.... 
是我生命中的奇蹟......

arrow
arrow
    全站熱搜

    springjanice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()